anoniem Geplaatst: 15 mei 2003 Delen Geplaatst: 15 mei 2003 Ik heb een Pentium 4 1,6 Ghz en een Pentium 133 in een peer to peer netwerk. Ik speel veel red alert 2, ook in dit netwerk, maar dat is toch heel traag. De Pentium 133 kan dit in het netwerk net niet aan. Nou vroeg ik mij af of de volgende gedachtegang uit te voeren is. Kan ik op een of andere manier op de Pentium 4, windows xp, iets van een terminal server sessie opstarten, zodat de Pentium 133 op mijn pc de game start? Ik denk dat mijn Pentium 4 met gemak beide games kan "server" maar vraag mij af of dit ook technisch mogelijk is en waar eventueel de problemen liggen. Wie helpt mij uit de droom? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2003 Je kunt beter vragen waar de problemen niet liggen... Windows 2000 terminal services kan maar 256 kleuren aan (server 2003 tot 24 bits kleuren), je zal geen geluid hebben, de performance is ver onder de maat en bovendien vraag ik me af of het spel uberhaupt wel opstart... Leuk gedacht, maar het zal niet gaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen