Ga naar inhoud

terminal server sessie in p2p netwerk

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een Pentium 4 1,6 Ghz en een Pentium 133 in een peer to peer netwerk. Ik speel veel red alert 2, ook in dit netwerk, maar dat is toch heel traag. De Pentium 133 kan dit in het netwerk net niet aan. Nou vroeg ik mij af of de volgende gedachtegang uit te voeren is. Kan ik op een of andere manier op de Pentium 4, windows xp, iets van een terminal server sessie opstarten, zodat de Pentium 133 op mijn pc de game start? Ik denk dat mijn Pentium 4 met gemak beide games kan "server" maar vraag mij af of dit ook technisch mogelijk is en waar eventueel de problemen liggen. Wie helpt mij uit de droom?
Link naar reactie
Je kunt beter vragen waar de problemen niet liggen... Windows 2000 terminal services kan maar 256 kleuren aan (server 2003 tot 24 bits kleuren), je zal geen geluid hebben, de performance is ver onder de maat en bovendien vraag ik me af of het spel uberhaupt wel opstart... Leuk gedacht, maar het zal niet gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...