anoniem Geplaatst: 8 april 2003 Delen Geplaatst: 8 april 2003 Weet iemand hoe ik alle users hetzelfde bureaublad kan geven ?? W2K server xp en W98se ws. Ik kan op de server als het goed is een "algemeen bureaublad" in een directory zetten. maar hoe laat ik de snelkoppelingen op dat bureaublad dan bijv. naar de lokaal geinstalleerde programma's verwijzen van de div. ws ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2003 Ik weet niet of het met het buroblad ook kan maar volgens mij kun je in GP bepaalde mappen laten verwijzen naar een andere map. Zolang de programma's maar op dezelfde plaats staan op ale werkstations moet dat geen probleem zijn. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2003 Hier moet je met mandatory profiles en group policy gaan werken. Door middel van een mandatory profile worden wijzigingen die gebruikers maken in hun profiel niet opgeslagen tijdens het uitloggen en door middel van group policy kun je gebruikers verbieden om instellingen te wijzigen. Het gaat heel erg diep om alles uit te leggen, maar je kan op internet heel wat informatie vinden... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen