anoniem Geplaatst: 26 maart 2003 Delen Geplaatst: 26 maart 2003 Hoe kan ik voorkomen dat de admin ook beperkt wordt door de gp ?? Als ik de users beperkingen wil opleggen, worden die ook direct doorgevoerd op de admin.... en om nu een complete OU in te gaan voeren om ade admin te ontzien lijkt mij wat overdreven. Server - max 10 users..... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2003 door de administrator niet in de AD unit aan te maken waar de users staan en waarop de GP actief is... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2003 Waarom is een nieuwe OU aanmaken wat overdreven? Het is wel de manier om de administrator uit de group policy te houden. Bovendien maakt het een stuk overzichtelijker. Zo kun je binnen die OU andere OU's aanmaken voor de afdelingen of vestigingen of iets dergelijks. Dat maakt het zoeken naar een gebruiker wat makkelijker. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 april 2003 Ik gebruik XP Prof en doe het volgende: - Eerst met gpedit.msc policies opleggen - Daarna administrators eigenaar maken van alle bestanden en mappen in %systemroot%\System32\GroupPolicy - Daarna alle bestanden en mappen in dezelfde map volledig verbieden voor administrators Is een beetje lastig, maar het werkt wel :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen