anoniem Geplaatst: 24 april 2003 Delen Geplaatst: 24 april 2003 :o :o Onlangs heb ik een Hp netserver E45 geërfd. Met helaas een HD waar niets meer op stond(geformateerd??). Welk besturingssysteem kan ik hier het beste opzetten? De bedoeling is een netwerk van 3 computers waarbij deze dienst doet als server voor printer, scanner. cd writer. Maar ook als zelfstandig systeem voor teksverwerking en internetten en een spelletje. :roll: :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2003 Zou handig zijn als je meer info geef over die server: processor, geheugen etc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2003 P2, 233Mhz+mmx, 128MB intern, 4,2GB harde schijf. OmePeter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2003 Als je met een domein wil draaien zou ik NT4 server doen, indien je een P2P netwerkje opzet, zou ik kiezen voor W2K Pro. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen