anoniem Geplaatst: 19 maart 2003 Delen Geplaatst: 19 maart 2003 Hi Ik volg een cursus win 2000 server en ben aan het denken om een laptop te kopen, (een Dell inspiron) het is dus de bedoeling om W2server erop te installeren. Weet iemand of dit kan? Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2003 denk wel dat dit kan. heb namelijk zelf een oude pentium 1 laptop (233mmx,256,3GB) en daar draait het ook op. wel niet suppersnel maar het draaid Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2003 Ja hoor, dat kan gewoon, mits je laptop natuurlijk aan de minimum eisen voldoet. Je kunt echter niet met 'dynamic disks' werken en dus ook geen softwarematige raid-volumes maken. Maar dat lijkt me niet echt een probleem. Ruud Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2003 Lijkt me ideaal, altijd laten draaien met een minimaal gebruik van stroom. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2003 Maar zodra de harde schijf crasht, ben je wel alles kwijt. In een laptop prik je namelijk niet zo makkelijk een schijfje erbij om te gaan mirroren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2003 [quote:81b49067fc="Leo S"]Maar zodra de harde schijf crasht, ben je wel alles kwijt. In een laptop prik je namelijk niet zo makkelijk een schijfje erbij om te gaan mirroren[/quote:81b49067fc] Het is voor een cursus, dus dat lijkt mij geen ramp, is alleen maar weer een mooie oefening :-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen