anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Delen Geplaatst: 13 maart 2003 hoe kan ik in de win 98 versie van de PWS instellen hoeveel connections er kunnen zijn???? ik loop nu (op school) tegen het probleem aan dat er te veel mesne connecten op de server en dan kan ik niet meer connecten en dus testen..... :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 Heb je een speciale reden om geen Apache te gebruiken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 Dit is gewoon een feit van Win9x PWS en ook die van WinNT, W2k, XP... Op al deze stations heb je maar maximaal 10 gebruikers. Alleen door het instaleren van Apache, Sambar of een andere heb je hier geen last van. Ook bij een Windows server-editie krijg je dit soort problemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 [quote:16fb24fe31="sjouken"]Dit is gewoon een feit van Win9x PWS en ook die van WinNT, W2k, XP... Op al deze stations heb je maar maximaal 10 gebruikers. Alleen door het instaleren van Apache, Sambar of een andere heb je hier geen last van. Ook bij een Windows server-editie krijg je dit soort problemen.[/quote:16fb24fe31]Met een willekeurige Windows Server variant (NT, 2000 of 2003) heb je hier geen last van hoor, tenminste: als je IIS gebruikt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 [quote:6df90125b9] Met een willekeurige Windows Server variant (NT, 2000 of 2003) heb je hier geen last van hoor, tenminste: als je IIS gebruikt. [/quote:6df90125b9] En ikke maar denken dat het maximaal aantal gebruikers afhangt van het aantal licenties.... Maar nu moet ik eerlijk wezen dat ik dit nooit geprobeerd heb, omdat ik Sambar gebruik en ik maar 1 anonymous binnenkrijg (NAT en www- forwarding naar een werkstation. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 Ingelogde gebruikers wel ja (op je Active directory of zo). IIS heeft een onbeperkte licentie voor anonymous gebruikers (lees: bezoekers van de website(s)). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 TNX... Weer wat geleerd (had me er nooit in verdiemt :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 Ik wel: het is een ramp :P Gelukkig komt er met Windows Server 2003 een nieuwe licentie speciaal voor webservers (stukken goedkoper dan een "normale" licentie). Ben je meteen van het hele geneuzel af. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 maart 2003 Je naamgenoot wordt eindelijk eens verstandig :wink: Bart Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen