anoniem Geplaatst: 13 februari 2003 Delen Geplaatst: 13 februari 2003 PHPdev 423 1. Is het mogelijk om het soort DOS venster te laten verbergen als je localhost draait? Hoe kan ik dit doen? 2. Kan ik de directory aanpassen waar de bestanden in moeten komen? Dus niet in de www, maar bijvoorbeeld in D:\Localhost\? Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2003 Verplaatst van "Webprogrammeren" naar "Servers". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2003 [quote]1. Is het mogelijk om het soort DOS venster te laten verbergen als je localhost draait? Hoe kan ik dit doen?[/qoute]Alleen onder Windows NT, 2000 en XP: als service installeren (zie docs), onder Win9x/Me kan het niet. [quote:401f4aca84]2. Kan ik de directory aanpassen waar de bestanden in moeten komen? Dus niet in de www, maar bijvoorbeeld in D:\Localhost\?[/quote:401f4aca84]Ja, kwestie van de handleiding van Apache een doornemen (hint: documentroot). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2003 Bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen