Ga naar inhoud

Probleem Remote Access Sweex Router...

anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik van buitenaf wil inloggen op mijn Sweex-router dan krijg ik totaal geen respons. Ik heb netjes in de configuratie ingevuld dat ik van adres x.x.x.x erin wil en natuurlijk het het vakje erachter aangevinkt om het in te schakelen, maar toch lukt het niet om in te loggen. Ik heb in de handleiding gelezen dat je moet inloggen met http://adresrouter:8080 , maar dit gaat helaas niet. heeft iemand hier ervaring mee, of gebruik ik de verkeerde poort misschien ? :-?
Link naar reactie
[quote:96055c7bb0="twanscholten"]staat er nergens (in de handleiding, op de router zelf) een poort aangegeven? bij de meine is dat wel zo...[/quote:96055c7bb0] ehh,... volgens mij had ik dat al geschreven... [quote:96055c7bb0="Speedy Conzales"]Ik heb in de handleiding gelezen dat je moet inloggen met http://adresrouter:8080 , maar dit gaat helaas niet. [/quote:96055c7bb0] Iemand anders misschien ?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
HI, Ik heb hetzelfde probleem met mijn sweex routertje. Via mijn LAN kan ik wel via poort 8080 naar mijn router, maar zit ik buiten mijn LAN krijg ik geen contact. Dit heeft te maken met m'n ISP @home, die deze poorten dicht heeft staan. Ik ben al aan het experimenteren gewwest met andere poort nummers echter zonder resultaat. De helpdesk gebeld en deze zouden mij een mail toe sturen met een oplossing. Daar is het wachten op. Als ik de oplossing krijg, plaats ik deze hier. Groet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...