anoniem Geplaatst: 11 februari 2003 Delen Geplaatst: 11 februari 2003 hallo ik moet een netwerk aan legen voor een bedrijfje.Nu zou het mooi zijn als ik via een vpn verbinding de server kan benaderen.Nu is het probleem dan ik geen ervaring heb met het opzetten van een vpn verbinding.weet iemand hoe dit werkt of waar ik de juiste informatie kan vandaan halen? groetjes en alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2003 Tik eens in een zoekmachine in: vpn succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2003 heb ik dus al gedaan maar daar word ik niet wijzer van misschien dat iemand een goede link weet die wel de juiste info geeft. bedankt alvast Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2003 Gebruik in ghet geval van een Windows 2000 server ISA. Zet de juiste poorten open en zet vanuit XP een VPN verbinding op. Da's de makkelijkste manier. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2003 Hoi :) , Misschien vind je [url=http://www.microsoft.com/windows2000/technologies/communications/vpn/default.asp]hier[/url] de nodige informatie. Kijk vooral bij de white papers; hierin staat behoorlijk wat informatie. Suc6 Ruud Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen