Ga naar inhoud

webserver(tje) achter sitecom router. instellingen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Ik heb een sitecom router s4 (volges mij is de productnaam bc 202) om @home mee te delen. Ik heb eerder een tip gekregen voor het programma simpleserver als webserver. maar als iemand mijn ip adres intypt (of de dot.tk server als ik een dot.tk site aanvraag) komt hij/zij op men router terecht. 1. hoe kan ik deze router instelle dat alle aanvragen op mijn pc uitkomen? 2. als ik in de router kijk, kun je programma's als netmeeting opgeven die een poortnummer en adres hebben om door te laten. maar dit programma weet iik de poort nummers niet van hoe kom ik daar achter? graag een beetje hulp want ik heb niet egt zin om alles op mijn manier te verkloten en dan tot de conclusie komen dat niets meer werkt. ik heb hier verder niet egt veel ervaring mee, het enige wat ik weet is dat er een DMZ opgezet moet worden maar hoe? Twan :roll:
Link naar reactie