anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Delen Geplaatst: 14 januari 2003 ik wil graag een server maken om bestanden uit te wisselen met vrienden hoe kan ik dit het beste doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2003 Als je dit over internet wilt doen, is het het makkelijkste om een ftp-servertje op te zetten, er zijn er zat te downloaden op de bekende downloadsites. Je provider moet het wel toestaan natuurlijk :-) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2003 ik heb net serv-u gedownload moet het daarmee lukken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2003 Gee id, je weet toch wel wat je gedownload hebt????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2003 Dit programma werkt veel eenvoudiger waarschijnlijk je geeft een map of bestand op en klaar is kees. Je kan het vinden op http://www.analogx.com/contents/download/network/sswww.htm werkt goed let alleen wel op je IP nummer jij gebruikt een andere dan degene die het proberen te downloaden bij jou. Ga anders naar een site waar je je IP adres kan achterhalen. Webmaster Allcheats Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen