Ga naar inhoud

Webserver niet te benaderen

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een router van het merk Billion (www.billion.com.tw) type BiPac-640AE Ik heb een webserver aangesloten op de router en de webserver heb ik een vaste ipadres (192.168.1.2) gegeven en alleen "luisterend" naar poort 80, UDP disabled, IP enabled. Op de router heb ik in de virtuele server pagina het volgende opgegeven: 80~80 192.168.1.2 enable DMZ uit Ik kan mijn webserver vanuit mijn LAN (192.168.1.100~102) wel bereiken maar via het internet niet. Hierbij geef ik het ipadres op wat de router van mijn ISP heeft gekregen. Mijn ISP is Wanadoo en laat poort 80 door. Wie kan mij helpen om mijn webserver via het internet te benaderen.
Link naar reactie
Ik zou enkele testen doen om er zeker van te zijn dat alles juist werkt. - Probeer eens op een andere poort, bv 8001 - Laat je server eens naar alle verkeer luisteren, UDP en TCP - Zet je server eens in de DMZ en probeer nog eens Verder kan je misschien je ip-adres laten posten naar bv. een account van www.dyndns.org, dan kunnen we je zo misschien helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...