anoniem Geplaatst: 25 november 2002 Delen Geplaatst: 25 november 2002 Sinds kort heb ik een cd-foongids server gemaakt. Ik heb Windows NT terminal server draaien met daarop cd-foongids geinstalleerd. Bij de clients hoef ik dan alleen maar een snelkoppelingetje te plakken en klaar (soort van Citrix server). Nu vraagt hij als de snelkoppeling voor het eerst gebruikt wordt om een wachtwoord. Dat wachtwoord is hetzelfde als we als administrators overal gebruiken dus die mogen de client niet weten. Nu is het zo dat iedere keer wanneer de client de pc opnieuw opstart en weer gebruik wil gaan maken van de cd-foongids hij weer om dat wachtwoord vraagt. Dit gebeurt niet wanneer ze nadat ze cd-foongids gebruikt hebben het afsluiten, iets anders doen en dan weer cd-foongids starten. Maar om nou dat wachtwoord aan ze door te geven is ook een beetje link. Bij de instellinge heb ik alles al aangevinkt en uigevinkt (zoals password never expiers en user cannot change password) maar niks helpt. Ligt dat misschien aan de snelkoppeling? of aan iets anders??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2002 sharerechten? filerechten? voorstel everyone full control op share-nivo en read-rechten op file-nivo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2002 Zo staat het op dit moment......... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2002 Koop de netwerkversie :) of Gebruik [url]http://www.telefoongids.nl[/url]. Nog lekker up2date ook. Je kan in de Terminal Client software toch aangeven met welke naam en password er moet worden aangemeld? Vinkje bij Wachtwoord Onthouden niet vergeten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen