Ga naar inhoud

server hardware

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje bezig met de verkoop van computersystemen. Voornamelijk 'normale' pc's. Nu ben ik eigenlijk van plan om me ook bezig te gaan houden met servers/netwerken. Wie weet een goede site of goed boek/cursus waarin wordt behandeld welke mogelijkheden er allemaal zijn, en, erg belangrijk, uit welke hardware de server het best opgebouwd kan worden. Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Het hangt er helemaal vanaf wat je onder server verstaat. Gaat het om rackmount spul, of om servers voor kleine of grote werkgroepen? de wereld van servers is behoorlijk uitgebreid. Kijk maar eens wat een grote jongen als HP/Compaq levert. Of SUN, dat is ook weer een aparte tak van sport. Ik kan me wel in Sellis' standpunt vinden. Juist servers moeten ontzettend robuust zijn en gekloon in de marge is daar niet geschikt voor. Een basisschool kan zich misschien nog een downtime van een dag permitteren, een commercieel bedrijf zeker niet. Daarom zullen de risico's voor jouw bedrijfje ook groter worden. Wie weet wat voor claim je aan je broek krijgt door gederfde inkomsten etc.... Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...