anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Delen Geplaatst: 19 november 2002 Hallo, Ik heb een probleem met 2 Win2k Servers, op pc C heb ik Active Directory (AD) geïnstalleerd en een Domain Controller. Pc B heb ik lid gemaakt van het domein (met pijn en moeite, maar het is gelukt). Nu op pc B wil ik ook AD installeren en dit lukt niet. Pc B moet lid worden van het domein op PC D Zelf geeft de wizard al het domein aan maar als ik dan op volgende klik komt de melding: Er kan geen contact gemaakt worden met het domein of het domein bestaat niet. Pc B kan pc C zien dus er is netwerk verbinding. Kan iemand mij helpen uit deze situatie? Bij voorbaat dank, XaVioR ----------------------------- PROBLEEM OPGELOST!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2002 Hoe? Wellicht interessant voor anderen, maar wil zelf ook altijd graag alles weten :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2002 Nou ik had de ip configuratie al 10x bekeken en de 11e keer dacht ik laten we es goed kijken :wink: Mijn DNS-server IP stond verkeerd. :lol: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen