anoniem Geplaatst: 9 november 2002 Delen Geplaatst: 9 november 2002 ik wil van mijn eigen computer een server maken maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik via een andere computer met internet mijn eigen computer kan komen en daar wat programma'tjes op die ander pc kan draaien. Zoja welke software heb ik er voor nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2002 Ik neem aan dat je Remote controle wilt. www.downloads.com en zoek om Radmin Remote admin Zoiet's :) moet je passwoord instellen. en dan kun je inloggen Screencapture ect net een proggie als NVC host ofzo. Maar dat moet je hebbeN :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2002 [quote:f719e0ef1a]ik wil van mijn eigen computer een server maken maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik via een andere computer met internet mijn eigen computer kan komen en daar wat programma'tjes op die ander pc kan draaien. Zoja welke software heb ik er voor nodig.[/quote:f719e0ef1a] Het eerste heeft niets met het tweede te maken. Maar gebruik pcAnywhere of VNC o.i.d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen