anoniem Geplaatst: 5 november 2002 Delen Geplaatst: 5 november 2002 Waarschijnlijk is het éénvoudig, maar ik kom er niet. Kan er iemand een éénvoudig script schrijven om alle gebruikers uit een bepaalde organisation unit te verplaatsen naar een andere organisation unit. Liefst vbs. Alvast dank voor de inspanning. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2002 Waarom niet gewoon in AD users and comuters de betreffende gebruikers selecteren, rechtsklikken en moven naar een andere OU? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2002 de bedoeling is dit op afstand te doen door andere gebrukers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2002 Delegation of control? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 november 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2002 zou ik liever niet doen, want dan moet extra rechten toekennen, ik zie het voor me als ergens een knop waarop ze moeten klikken en alles ok. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen