anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Ik wil dus een servertje opzetten en ik heb hier nog helemaal geen ervaring mee. Het is de bedoeling dat er internet kan worden gedeeld en dat er mappen met mp3's en films op de server gaan staan. Het gaat om een pentium 60mhz ofzo. Het is vooral belangrijk dat er gemakkelijk bestanden van de server af te halen zijn of om er op te zetten ik had daarnet iets gelezen over freesco, is dat wat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2002 Freesco is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed om inetrnet te delen.... ik heb het namelijk ook. Het nadeel is alleen, dat je er dus geen mappen in kunt zetten met mp3 en zo......(dat werkt bij mij in ieder geva niet, maar suggesties zijn welkom) als je hulp wil moet je maar is kijken op [url]www.freesco.net[/url] of je mag me mailen: jonde_bont@hotmail.com Suc6 en hopelijk bevalt t je [/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2002 Om die bestanden ook van buitenaf te gebruiken, kan je best een FTP server installeren. Een zeer goede en bovendie gratis is Guildftp [url]http://www.guildftpd.com[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen