anoniem Geplaatst: 12 oktober 2002 Delen Geplaatst: 12 oktober 2002 Bij mij staat een server, vandaaruit gaat een draadje naar ADSL en een draadje naar de overige drie computers. Meest simpele wat je maar kan bedenken :P Als ik bijvoorbeeld de CDFOON gids wil gebruiken op alle drie de pc's. Hoe pak ik dat dan aan. De cdrom in de server staat gedeeld en bevat de cdfoon gids. Maar als ik op mijn pc via de server het proggie installeer en dan wil opstarten zegt hij cd niet gevonden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2002 Jij hebt waarschijnlijk de stand-alone versie van de cdfoongids. Wil je dat je de versie kunt "delen" met andere computers/gebruikers op je netwerk dan zul de netwerk versie moeten aanschaffen. :( [size=9:7e5c2a7e97] maar je kunt ook Virtual Drive gebruiken en een image maken van de cdfoongids [/size:7e5c2a7e97] :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2002 Je moet het netwerk pad van je cd drive van de server even aankoppelen als netwerkstation in windows. Met de functie netwerkverbinding maken --> het pad naar de cd invullen en het station een letter geven (b.v. G:\). En dan zorgen dat het programma naar dat station voor de cd gaat kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2002 Hoe onschuldig deze vraag ook lijkt, hij gaat wel over het installeren/gebruiken van illegale software. En dat mag hier op het forum niet. Je moet dus gewoon drie licenties kopen... Dit topic gaat dus op slot. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen