anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 Beste allemaal, Ik heb op dit moment in mijn bedrijf een netwerk draaien op Novell Netware 4.11. Dit wordt binnenkort overgezet naar een Windows versie, in verband met de installatie van Exact software. Nu is mijn vraag, kan ik beter Windows NT Server versie 4, service pack 6a of hoger installeren of Windows 2000 Server??? Deze besturingssystemen zijn vereist voor het gebruik van Exact. Alvast bedankt! kraai Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 Wat denk je zelf dat het beste en meest up-to-date is? Houd even in je achterhoofd dat Microsoft is gestopt met ondersteuning voor NT... Dan is de keuze niet zo moeilijk lijkt mij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 oktober 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2002 Ik zou zeker voor windows 2000 gaan. Veel voordelen ten opzichte van NT4 zoals bv de Active Directory, grouppolicy en naar mijn mening een stuk stabieler. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen