anoniem Geplaatst: 27 september 2002 Delen Geplaatst: 27 september 2002 Vandaag op de beurs op zoek naar een grotere hub een 2ehands [b:845ae772bf]DECserver 700-16 [/b:845ae772bf]gekocht. Thuis info opgezocht, bleek wat ingewikkelder te zijn. Kabels erin, lampjes knipperen maar er is geen netwerkverbinding. Naast de Uplinkpoort? staat een MACadress en ik vermoed dat er een Telnet sessie o.i.d opgestart moet worden om de DEC te vertellen hoe en wat. Heeft iemand ervaring met die dingen en kan ie mij uitleggen hoe ik 'm aan de praat zou kunnen krijgen? Alvast bedankt. Oh ja, het is voor zover ik kan nagaan de versie zonder flashcard. Groeten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2002 Een erg specifiek aparaat.... ik adviseer je via een goedgekozen nieuwsgroep je vraag te stellen... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2002 [quote:0f22c6d955="MrLeeJohn"]Een erg specifiek aparaat.... ik adviseer je via een goedgekozen nieuwsgroep je vraag te stellen...[/quote:0f22c6d955]Dank je, nog niet aan gedacht, zal ik doen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen