anoniem Geplaatst: 23 september 2002 Delen Geplaatst: 23 september 2002 Hallo :D , Kan iemand mij vertellen hoe / of ik de toegangsrechten van een x aantal mappen op een fileserver die ik verhuizen wil naar een andere filerserver binnen het netwerk kan bv copieren. ik heb geen zin om bv 100 mappen allemaal weer de toegangsrechten in te tikken die wil ik dus overnemen van de oude server. Alle 2 de servers draaien op NT4 Peter Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2002 Helaas. De enige mogelijkheid zal zijn de oude schijf overzetten in de nieuwe server. Als je namelijk tussen twee verschillende volumes gaat kopieren of verplaatsen ben je alle NTFS attributen kwijt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2002 Er bestaat een copy programma waarbij je tevens de rechten mee kopieert. Moet opzoeken wat dit is. Dus dat dit niet mogelijk is, is niet correct. Moet ik het voor je opzoeken? Mvg Emiel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 september 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 september 2002 Het programma heet scopy. zie de link: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q174273& zoek via google op: copy permissions resource kit Succes! Mvg Emiel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen