Ga naar inhoud

Problemen met WinRoute

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een netwerkje liggen met een aantal computers. Eén computer daarvan heeft als enige taak om de internetverbinding (adsl) te verdelen over de andere computers. Dit doe ik met WinRoute en het werkt allemaal prima. Het probleem is dat het lijkt alsof winroute af en toe gewoon geen gegevens meer doorgeeft. De internetverbinding lijkt dan verbroken maar als ik op de server kijk is de verbinding nog actief. Wel meld Winroute een fout (zoiets als 'WRSendFailed bla bla"). Als ik de verbinding via winroute verbreek en winroute de verbinding dan weer automatisch laat openen gaat alles weer goed. Weet iemand wat deze fout betekent en hoe ik dit op kan lossen?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Die foutmelding komt me onbekend voor, maar ik heb wel een andere makkelijkere oplossing voor je. Ik begrijp dat je alleen je internetverbinding wilt delen, waarom dan niet via windows zelf, dmv internetsharing ?? Dan hoef je niets in te stellen. Enig nadeel als je al van een nadeel kan spreken is dat je iprange 192.168.0.? moet zijn. Groeten Chris
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...