anoniem Geplaatst: 30 augustus 2002 Delen Geplaatst: 30 augustus 2002 Hallo Ik heb een phpBB forum bij Lycos (50 Mb webspace) Is dit genoeg voor een beetje normaal forum, of heb ik dan echt meer mb's nodig? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2002 Als je database ook effectief 50 Mb is, dan is dat zeker meer dan genoeg voor een normaal forum. Ter vergelijking: maak eens een txtfile van 50 Mb. Je moet wel een verschil maken tussen je webspace (voor de php scripts, images en andere bestanden) en je databasegrootte. In de database komen namelijk je gegevens van je forum. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2002 En als je tijd genoeg hebt. Dat Lycos is niet vooruit te branden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2002 Het is idd niet al te snel :D Ben aan het zoeken hoe groot de database is Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2002 Als je een beetje serieus bent met je forum dan zou ik gewoon een goedkoop hosting account nemen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2002 dat ga ik denk ik ook doen, Alleen ik wil eerst zien of het forum een beetje goed gaat 'lopen' en of ik er wel mee verder wil gaan greetz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2002 Als de bezoekers zich irriteren aan de snelheid blijven ze weg. Zoals bij Lycos. [url=http://members.lycos.nl/anthony2u/forum/mx_forum.php]voorbeeld[/url] (zou ik niet naartoe gaan, zitten alleen irritante pubers) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2002 je hebt gelijk maar ik weet nog niet zeker of ik mn forum wel wil blijven gebruiken dus om gelijk een hosting account te nemen vindt ik ook wat overbodig :) Maar bedankt voor de tips! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen