Ga naar inhoud

Windows 2000 Server local domain?

anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik een Windows 2000 server als DC inricht met behulp van dcpromo, kom ik op een gegeven moment in de fase dat ik het gewenste domeinnaam in moet vullen. Ik vul hier de gewenste domeinnaam in, de server gaat zoeken of ie andere DC's kan vinden voor dat domein, dat kan hij dus niet als dit de eerste DC voor dit domein is. Na een minuutje of zo meldt hij dit, ik druk op ok en ik kan verder met waar ik mee bezig was. Nadat de Active Directory is aangemaakt en de server gereboot is, heb een perfect draaiende DC voor het domein wat ik wil hebben.
Link naar reactie
Ja, lekker bijdehand. Uiteraard heb ik vrij veel gelezen over het hoe en wat. Maar ik heb gisteren de beslissing genomen, naar aanleiding van dit topic, om het ook eens uit te proberen. Je moet je voorstellen dat ik hier thuis zit met een netwerkje van 3 computers. De noodzaak om dit op te waarderen is nou niet direct aanwezig dunkt me. Maar....in een loos uurtje dacht ik ach, waarom ook niet. Overigens heb ik in een ander topic aangegeven dat ik vrij goed weet wat het allemaal inhoudt. Maar als ik je echt lastig gevallen heb met een niet aflatende lijst van vragen over hoe en wat, terwijl hier tientallen voorbeelden zijn te vinden op dit forum,.... dan bij deze mijn excuses.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...