anoniem Geplaatst: 24 augustus 2002 Delen Geplaatst: 24 augustus 2002 Ik heb een probleem. Ik ben met mijn server overgestapt van windows NT4 naar windows 2000 Advanced Server. Internet deel ik met winroute pro. Alles werkt naar behoren, behalve MSN en KaZaA. Ik heb wel de poorten open in winroute en de proxy staat aan. Hoe los ik dit op? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2002 Is er niets van msn dat werk? Dat zou me ten zeerste verbazen. Meestal is het enkel het bestandendoorsturen dat niet werkt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2002 Goede socks5-poort ingesteld?? Als de proxy server hier een aparte poort vor gebruikt moet je deze ook instellen in Kazaa en MSN. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2002 Het is echt alles wat het niet doet in MSN én KaZaA. Voor mij is het ook écht raadselachtig...!! :o :-? :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2002 Ook met een socks5 gaat het niet goed. Tenzij ik deze natuurlijk verkeerd instel. Maar in het verleden was dit ook niet nodig (alhoewel ik natuurlijk wel overgestapt ben van NT naar 2K...?) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen