anoniem Geplaatst: 21 augustus 2002 Delen Geplaatst: 21 augustus 2002 Ik word gek... Iedere keer als iets werk... Doet het ander het niet meer.... Nu is het weer de terminal services.... Ik kan niet meer connecten... Terwijl terminal services netjes geinstalleerd is en de poort 3389 volgens ISA-server open moet zijn.... Ik draai windows 2000 server met ISA-server.... en heb hier lange tijd zonder problemen Terminal Services op gedraait.... Sinds ik Exchange geinstalleerd heb... werkt dit dus niet meer... Iemand een oplossing... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2002 Alles op 1 server? Heb je Terminal service geconfigureerd op alleen de interne kaart? ISA packet filter log meldingen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2002 Ja alles op 1 server... Tis een thuis pc.... Intern werkt wel maar extern niet.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2002 Ik heb het nu zelf opgelost.... (moet toch echt niet zo snel meer iets hier online zetten, eerst zelf doen :oops: ) Ik heb een RDP connectie gemaakt speciaal voor extern.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2002 Je meldt in ieder geval dat het (weer) werkt :D , dat kan niet van iedereen gezegd worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen