anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 Mijn host heeft mijn site op een andere server gezet, maar nu kom ik hier niet op de nieuwe server. Mijn vrienden wel. Ik heb het geprobeerd onder linux en win xp, en heb internet van chello Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 Misschien dat de DNS server van Chello nog niet up to date is? [edit]Ik zie nu op die site van je profile alleen een standaard page van Cobalt[/edit] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 hoe kun je die dan updaten, of moet chello dat zelf doen? ps. je ziet de goede. ik krijg de oude :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 [quote:eab0586158="scriptsnet"]hoe kun je die dan updaten, of moet chello dat zelf doen?[/quote:eab0586158]Dat gebeurd automatisch na een bepaalde tijdseenheid (een dag/een paar uur/etc). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 Helaas updaten ISP's zoals Chello en @home de DNS wekelijks en niet elke dag zoals het zou horen. Sommige ISP's slaan door en updaten de DNS elk uur wat natuurlijk helemaal geweldig is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 ze hebben zo te zien dat geupdate. Bedankt voor de info! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen