anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Ik wil anderen programma's van m'n pc laten downloaden. Welk programma is daar goed voor ?. Ik heb er al enkele geprobeert, maar die hadden een tijdlimiet of liepen vast. Gewoon een legale (freeware) versie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 "Anderen" zijn dat bekenden, dus downloaden met gebruikersnaam en wachtwoord? Zo ja, neem een FTP server, die kun je wel vinden bij tucows of zo. Zo nee: neem Kazaa of een dergelijk programma. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Eh, ik werk zelf met een ftp server, maar kun je anderen dan ook toegang geven tot je pc ?. ik doe het nu zo: ftp://naam:wachtwoord@80.56.34.xx en dan geef ik de server opdracht deze persoon binnen te laten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 ter aanvulling: ik gebruik een ftpserver voor m'n websites te uploaden. En ik gebruik nu een sharewareserver om anderen toegang tot m'n harde schijf te geven. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Je gebruikt denk ik een ftp [b:acaede7efe]client[/b:acaede7efe] om je webpages mee te uploaden... Je kan als je een lokale ftpserver draait toch gewoon usernames en passwords aanmaken en dan de juiste directory selecteren (in de opties van de server) en voila. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2002 Aha, tja, ik gebruik Windows Commander ftp dus het zal inderdaad wel een client zijn. Ik kijk even naar de vorige antwoorden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2002 [quote:2572e0acbe="Rumaro"]Aha, tja, ik gebruik Windows Commander ftp dus het zal inderdaad wel een client zijn.[/quote:2572e0acbe]Dat is inderdaad een client ja. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen