anoniem Geplaatst: 29 juli 2002 Delen Geplaatst: 29 juli 2002 hello mensen, Ik zit met hahalve het probleem met het ftp over het netwerk te laten gaan (kijk maar op topic "FTP-server over netwerk") ook nog met een probleem met m'n HD ruimte ik heb een vriend en die heeft ook een ftp en nu wil ik vragen of we ze kennen bundelen dat ik zeg maar mijn ftp doorlink naar die van hem (voor de games bijvoorbeeld) en hij um naar mij doorlink omdat ik de programma's en de video's heb. mijn info: ik zit met een router daar aan zitten 3 pc's vast. via de router krijgen wij dus internet. mijn ftpserver is G6 FTP server (BULLETPROOF) (wil gerust een andere nemen hoor zeg maar met welke het ut beste kan.) en mijn OS is Windows 98 mijn vraag is -ken dat...?? -zoja hoe dan...? GREETZ Eusebio Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2002 Nee, kennie Uiteraard kun je wel een ftp-site maken waar je ALLE software kunt downloaden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2002 Je kan wel links naar elkaars files op elkaars ftp server plaatsen ;) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2002 Het zou mogelijk wel kunnen, afhankelijk van je windows. Maak eerst een connectie met die ftp server via het pictogram netwerk. Koppel aan die ftp locatie een Drive letter. Normaal gezien krijg je die letter nu in je ftp server te zien zodat je er ook toegang tot hebt. Ik doe hetzelfde over een lan en dat werkt (heb zo drie computers met hun HD die via 1 FTP server te bereiken zijn). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen