anoniem Geplaatst: 11 juli 2002 Delen Geplaatst: 11 juli 2002 Ik ben bezig met het ontwikkelen van een ASP / MS Access website. Om deze snel te kunnen testen zonder eerst alles te hoeven uploaden wil ik graag op mijn PC een webserver installeren waarmee dit mogelijk is. Ik zat te denken aan MS Personal Webserver, alleen ik weet niet waar ik die vandaan kan halen voor Win ME. Ik weet niet of er naast PWS geschikte alternatieven zijn? Ik hoor het graag! Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2002 Als je deze link ff bekijkt, Hier staat alles in uitgelegd http://billsway.com/notes_public/PWS_WinMe.txt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 juli 2002 Waarom gebruik je geen apache? Dat is erg makkelijk en erg goed. Schijnt ook wat minder beveiligingslekken te hebben dan MS. op www.apache.org kun je het downloaden. gratis. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2002 ASP werkt standaar niet met apache. Je moet eerst nog Chilisoft ASP downloaden en dat is niet gratis... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2002 er is een gratis mod voor apache, dan heb je er wel apache onder. zoek hem wel ff voor je Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen