anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Delen Geplaatst: 2 juli 2002 [color=darkred:05ad1c476e]Hoi, ik wil een Win2000 AS gaan installeren in mijn eigen netwerkje, nu vraag ik mij af als ik DHCP inschakel krijg ik dan geen problemen met ICS omdat deze een vast IPadres gaat instellen op mijn netwerkkaartje? :o kan ik dan nog wel via een client mijn server benaderen.Ik moet namelijk bij het configureren van DHCP een IP bereik opgeven. En ICS zet de server op 192.168.0.1 Wie kan mij duidelijkheid geven??? bvd[/color:05ad1c476e] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2002 Bij ICS kan je beter GEEN DHCP instaleren (volgens mij kan het niet eens). Voor het DHCP zorgt ICS zelf. Als je toch DHCP wil gebruiken moet je NAT gaan instaleren. Met NAT kan je ook je eigen webserver en andere servers instaleren (je kan dan forwarden) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2002 thankz ik ben niet helemaal thuis in win2000 server en wil me er een beetje meer in gaan verdiepen. wij draaien nog met NT4.0 SBS maar willen de overstap gaan maken naar Win2000 SBS. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen