anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Hallo, Ik heb thuis een ADSL-aansluiting en nu zou ik graag ook een webserver willen draaien op mijn computer. Nu weet ik niet hoe dat moet. Ik heb al wel een beetje geprutst met Apache, maar daar word ik niets wijzer van. Ik zou graag een website willen maken, graag met Frontpage Extensions. PERL, PHP e.d. is niet nodig voor mij. Weet iemand een website waar dit alles simpel beschreven staat, of hebben jullie zelf een simpele uitleg? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Als je de Frontpage Extensies wilt gebruiken, kun je veel beter gewoon IIS van Microsoft installeren, staat bij Windows NT/2000/XP wel ergens op de cdrom... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 Ik ben misschien een beetje dom, maar hoe kun je dat installeren en instellen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2002 In configuratiescherm: Software toevoegen en dan het tabblad van de Windows setup aanklikken en daar staat ie ergens bij... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2002 Als je IIS installeert, moet je 'm wel patchen (Apache trouwens ook). Doe in elk geval een Windows Update en kijk op www.microsoft.com/technet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 vergeet niet om je poort 80 te forward-en naar je webserver PC. Verhaal hierover staat er in de GoT. PS: hoeveel upload (anderen download) is je adsl? Met 128 of 256kbps schiet echt niet lekker op. Lekker als je sdsl heb. Maar ja...handig om uit te proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Is er niemand die een eenvoudig programma heeft die met behulp van een turtorial te installeren is? Ik heb er nl. voor de rest weinig verstand van... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 Is er niemand die een eenvoudig programma heeft die met behulp van een turtorial te installeren is? Ik heb er nl. voor de rest weinig verstand van... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2002 bij no-ip kan je volgens mij een prog downloaden dat een web server kan laten draaien op jou pc website: www.no-ip.com Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen