Ga naar inhoud

Server is bezet. Actie kan niet worden voltooid ...

anoniem

Aanbevolen berichten

Steeds als ik mijn w2k-pc opstart krijg ik de melding: :( "Server is bezet! Deze actie kan niet worden voltooid, omdat het andere programma bezig is. Klik op activeren om naar dat programma over te schakelen en het probleem op te lossen". :evil: Wanneer ik dat doe, gaat de cursor automatisch naar START, waarna diens menu uitklapt en je schijnbaar naar een bepaald programma moet. Alleen WELK programma? :roll: Een zelfde gek probleem doet zich voor bij het afsluiten van de pc. Dan komt een venster in beeld met Programma beëindigen Explorer.exe. Programma reageert niet. Middels een klik op "Nu beëindigen" kan ik dan alles gewoon afsluiten. :-? Mijn pc maakt onderdeel uit van een netwerk met w2k en XP-systemen. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? :roll:
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Druk na het starten eens op Ctrl-Alt-Del en vervolgens op task manager. Je kunt dan het cpu gebruik zien van de diverse programma's die draaien op de machine. Vink aan dat je alle processes voor alle users wilt zien en sorteer dan even op cpu. Je kunt dan makkelijk zien welk programma de cpu bezet houdt. Datzelfde kan ook voor memory bijv.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...