anoniem Geplaatst: 12 juni 2002 Delen Geplaatst: 12 juni 2002 Heb thuis een netwerk van 4 PC,s. (xp en 98se) Deze hebben onafhankelijk van elkaar een kabel-internetverbinding via de host-pc met winroute lite en dat werkt perfect. Het lukt me alleen niet om op een van de clients een ftp-server (servU) werkend te krijgen. Heeft iemand enig idee hoe ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen en of het ftp-progje wel de juiste is voor zo,n toepassing??. Alvast vriendelijk bedankt voor de moeite. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2002 Heb je wel de juiste poort gemapt? Dus de ftp poort (standaard 21) op de server doortgestuurd naar de juiste client? Ik vraag me trouwens af of dat wel kan met Winroute Lite, maar dat zal je zelf even moeten nagaan... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2002 Laat je provider het wel toe om op poort 21 een ftp te draaien? Mijn provider blokkeert die. Ik draai zelf een ftp-server op poort 8021. Die wordt niet geblokt door mijn provider. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen