anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Delen Geplaatst: 6 juni 2002 Ik wil graag alle clients tijdens het inlogen standaard een opstartpagina meegeven voor InternetExplorer. 1. kan dit via het "gewone" opstartscript? zoja, hoe dan? 2. of moet ik dan Kixtart gebruiken? (en hoe moet dat dan?) alvast bedankt - ! - Henk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2002 In de "startup" zetten?! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2002 eh.. ik bedoel de InternetExplorer startpagina. Deze wil ik alle clients dwingend opleggen. (elke keer als er ingelogd wordt, moet de startpagina weer opnieuw ingesteld worden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2002 Ik weet niets van al die loginscripts en zo, maar de startpagina staat in het register ingesteld. Dus als je via een loginscript het register kunt bewerken ben je klaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2002 Wat dacht je van de werkstations helemaal naar smaak configureren en dan beveiligen? Dan kunnen de gebruikers niets meer veranderen. Een programma als Illusion'99 kan dat bijv. ([url]www.beveiligingssoftware.nl[/url]) Dit gebruik ik ook voor ons netwerk op school. Leerlingen kunnen kloien wat ze willen. PC uit en weer aan en alles staat weer standaard ingesteld. Eventueel zijn mappen uit te zonderen van de beveiliging. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen