anoniem Geplaatst: 5 juni 2002 Delen Geplaatst: 5 juni 2002 weer een leuke server vraag hier :D ik heb thuis een netwerk met 4 pc's, waarvan een de host is. Ik heb nu nog een ouwe aptiva met 350mhz, 128mb ram en 20gb hdd. DIt wil ik als permanente server gaan gebruiken. Nou zat ik te denken aan Redhat linux als os, want die draait lekker snel op de pc. Een ding: ik ben nog een n00b met linux. ik weet niet hoe en waar ik alles zal moeten instellen. ik heb mxstream advanced bij planet. is er misschien een guide ergens verkrijgbaar of kan iemand me hierbij helpen? ik wil dus valhalla erop zetten :wink: . misschien ook als ftp server laten draaien. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2002 of is het misschien aangranden om win2k server te instaleren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2002 Bij mxstream op de site is een guide voor Linux dacht ik. Verder kun je je vraag beter bij het Linux-forum stellen; meer response. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2002 Als je alleen een goeie veilige router wilt: www.lintegrate.nl Linux floppy router voor MXstream. Elke leek kan het..zie de handleiding op zijn site.. M. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 2002 kan ook ff kijken bij [url]http://www.xs4all.nl/~anoordzy/[/url] zoals ook in de laatste computer!totaal stond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen