anoniem Geplaatst: 2 december 2002 Delen Geplaatst: 2 december 2002 allereerst mijn gigantische dank voor iedereen die bij mijn vorige vraag heeft geholpen: de server werkt als een zonnetje! Ik ka nog steeds niet gelove dat onze 'leverancier' van de server niet wist dat de clients als DNS-server enkel het IP adres van onze eigen server moest krijgen! Nu de volgedne vraag: ik gebruik mandatory profiles voor een groot aantal groepen en wat roaming profiles voor enkele personen (zoals een directeur of een administratrice). Ik ben bekend met de opties home-folders etc. maar wat ik eigenlijk zoek is waar ik ín de profiles de 'mijn documenten'redirect kan instellen. M.a.w. als ik op het bureaublad op Mijn Doc. druk met rechts kan ik de servermap invullen. No problem. Maar waar wordt dit precies in de profiles opgeslagen. Doel: zonder iedere keer als gebruiker in te moeten loggen direct bij de profielen de juiste serevermap aangeven... Alvast bedankt, thor2002. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2002 Als je Win2000 server hebt moet je in de Group Policy snap-in zijn. Start -> Run -> GPEDIT.MSC. Of toevoegen in MMC. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen