anoniem Geplaatst: 30 april 2002 Delen Geplaatst: 30 april 2002 Hey mensen, Ik heb een FTP-server draaien op de host-computer van me netwerk. Is het mogelijk om deze server, ik gebruik Bulletproof, te 'besturen' vanaf een client-computer?? Heb een netwerk van 2 comps. Host en client. Host staat namelijk in de kelder en client staat op zolder :smile: Grtz, Klaas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2002 Dan moet je een remote desktop programma kopen/downloaden en installeren zoals PCAnyWhere (kost €€€) of VNC (te vinden bij google). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2002 Hey, Bedankt voor je reactie, heb PCAnywhere gedownload. Snap het nog niet helemaal. Weet iemand hier een goede uitleg voor?? Ik heb het ook nog even met "hulp op afstand" geprobeerd, alleen dat lukt nog niet helemaal. Geen firewall, maar kan toch niet connecten, iemand een oplossing?? Grtz, Klaas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2002 Bill zei toch echt dat je VNC kunt downloaden en PCanywhere kopen.. :grin: Je laat de computer in de kelder hosten op het netwerk.(zelf host zijnnetwerk) Regel de eigenschappen. -> opstarten met windows en beveiligingsniveau. Ander computer bestuurd. Maak een nieuwe remote besturing aan en volg de aanwijzingen. Geef dus het IP van computer kelder op. Daarna is het een kwestie van dubbelklikken op je nieuw toegevoegde icoon. Dan moeten ze elkaar kunnen vinden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen