anoniem Geplaatst: 18 april 2002 Delen Geplaatst: 18 april 2002 We hebben hier een netwerk (NT4) met daaraan een hub waarop 5 pc zitten. waarvan er drie pas geformatteerd zijn en alles er opnieuw opstaat. Nu doen bijvoorbeeld Imesh, Kazaa, Windows XP update en Norton antivirus automatic liveupdate het niet. Proxy is wel goed ingesteld. Hoe kan dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2002 Hoi, Welke Proxy heb je geinstalleerd?? Ik weet namelijk dat niet elke proxy deze programma's doorlaat. Kijk eens bij http://www.winproxy.com, deze doet het gegarandeerd wel.. Groetjes, Eric Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2002 Ik ben niet echt thuis op dit gebied maar heb nu winproxy 4.0 gedraaid op een PC hier in dit netwerk. Hij vinkt bij de controle op het einde netjes alles af behalve de verbinding met het internet. Hij geeft als error. "Check your ISP"? Mijn vraag nu. Wat moet ik hiermee? en moet dit programma ook op de server gedraaid worden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen