anoniem Geplaatst: 15 april 2002 Delen Geplaatst: 15 april 2002 Goed, ik draai een Citrix Meteframe Client en ergens anders staat de server met Windows 2000. Mijn pc wordt dus een terminal. Is zulke software ook te draaien op Windows 98? Dus dat iemand van jullie (b.v.) In mijn pc kan komen? Greetz, D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2002 Ik neem aan dat de server is ingericht met Citrix Metaframe XP. Dan moet je op de werkstations de ICA client installeren. Deze werkt op alle Windows platformen en is te downloaden op http://www.citrix.com. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2002 Was niet het antwoord op zijn vraag. Om zijn PC als Citrix-server te laten draaien zou je deze als Citrix-server moeten gaan instaleren, dus het oude OS verwijderen. Beter is iets als PC-anywhere; PC-duo of een ander programma waarmee je je PC kan sharen (of laten overnemen) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2002 Maar werken die programma's ook via internet? Ik zou online aan mijn pc willen knoeien. Greetz, D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2002 Hoi, Nee, er geen geen mogelijkheid op jouw pc met bovengenoemde software te komen. Wat je kunt installeren is zoiets als netop control, waarmee je je pc via internet kunt bereiken en managen.. Eric Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen