anoniem Geplaatst: 27 februari 2002 Delen Geplaatst: 27 februari 2002 Om de zoveel tijd krijg ik van de PDC de melding "Windows NT is out of licenses". In license manager zie ik gebruikers van een vroegere domein die niet meer actief is. Ik heb stuk voor stuk (als iemand een snellere manier weet....graag) de oude users verwijderd en ik dacht mijn database is weer schoon. Echter na een paar dagen verschijnen weer die namen terug in de license manager. Hoe kan ik deze users permanent verwijderen? - In WINS is de database opgeschoond en links verwijderd - in DNS zelfde gedaan - physiek is er ook geen verbinding meer Mis ik iets over het hoofd?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 maart 2002 Je moet de gebruikers die er niet meer zijn in de server manager weggooien. Hun trust is blijkbaar blijven hangen en daarop baseert NT het aantal licenties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2002 Bedankt Ronald. Ik moet trouwens na het verwijderen gehele domein syncen en probleem is dan opgelost Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen