anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Delen Geplaatst: 25 februari 2002 Hi, ik had een vraagje: We hebben op ons werk 2 A.D. die elkaar in de gaten houden. Vroeger hadden we ook een een andere oude bak als 3e A.D. , alleen die was niet meer nodig dus hebben we die plotsklaps uit het netwerk getrokken (stom..stom!) Alleen de 2 A.D. machines willen nog steeds met die bak synchroniceren. Hoe haal ik oude A.D. bakken weg uit het lijstje van de huidige A.D. ? DNS is al gechecked en WINS ook (we hebben wat NT bakken staan) Weet iemand raad om oude A.D. bakken te verwijderen uit de replicatie ? Bij voorbaat dank! Mvg, Michiel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 Kijk in "sites and services" onder "server" in ntds daar staan de replicatie taken. Lijkt me dat je die van de 3de AD machiene gewoon kunt verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2002 volgens mij is het een bug..bij de File Recpliactor Monitoring tool zien we geen fouten in het domein. Alleen eventviewer (File Replication Service) spuwt nog steeds de foutmelding dat de DNS servername "oude weggehaalde computer" niet gecontacteerd kon worden en dat daarom de replicatie van A.D. met die server mislukt is. Hmm...bugje? Toch bedankt! M. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen