anoniem Geplaatst: 11 april 2002 Delen Geplaatst: 11 april 2002 Ik heb de Abyss webserver geinstalleerd en het werkt perfect. Via de andere pc's in het netwerk is de server te benaderen. Hoe kan ik hem vanaf een andere pc via het internet aanroepen? Ik heb een ADSL lijn. Ik heb geen vast IP adres. Bedankt, Bas Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2002 Geen vast IP-adres? Lijkt me toch sterk... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2002 Hij komt wellicht uit België of zo, daar hebben ze geen vaste IP adressen bij ADSL. _________________ Ik heb geen signature. [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-04-12 11:55 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2002 Ik woon nog iets verder weg, in Brazilië. Soms als mijn ADSL modem uit en vervolgens weer ingeschakeld wordt, is mijn IP adres veranderd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2002 Ik woon nog iets verder weg, in Brazilië. Soms als mijn ADSL modem uit en vervolgens weer ingeschakeld wordt, is mijn IP adres veranderd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2002 dan zou ik hem maar aanlaten... ghegheghe ;-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen