anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Delen Geplaatst: 4 april 2002 Help! Ik loop geregeld tegen een probleem aan met het testen ASP-pagina's op mijn eigen computer. De problemen zijn ontstaan nadat ik in een frame de "lastmodifieddate" niet meer met Javascript (client-side) maar met VBScript (server-side) aanmaak. Ook gewone HTML werkt niet meer, althans via http://computername.... etc. Andere keren blijft Internet Explorer gewoon "hangen". Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, want ook andere asp-bestanden werken daarna niet meer. Ik gebruik Windows XP Pro en ISS 5.1 Thnx Johan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Tja, dit zegt ons natuurlijk helemaal niets. Wellicht zit je programma in een loop. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Nee ... helaas. Op een hostserver loopt alles als een zonnetje. Johan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 Als het niet aan de scripting ligt dan zit je waarschijnlijk in het verkeerde forum. Ik denk dat onze bovenburen van OS Windows of onze onderburen van Servers dan meer kunnen vertellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2002 [quote:8e027a83df] Op 04-04-2002 20:05 schreef Annie: Ik denk dat onze bovenburen van OS Windows of onze onderburen van Servers dan meer kunnen vertellen.[/quote:8e027a83df]Lijkt mij ook, doe de onderburen dan maar :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Probleem opgelost. Bleek toch een "fout" in de ASP-code te zijn. Variabelen voor FileSystemObject waren niet geDIMed. Kleine fout met grote gevolgen. Johan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen