Ga naar inhoud

Trustix vraagjes

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet zo goed of deze vraag hier hoort of in het installatie forum...

Ik wil van m'n Slackware af (kost me teveel tijd en die tijd heb ik niet), nu zat ik eens te kijken naar Trustix, maar vraag me iets af...

Ik keek op de ftp server en zag daar de GD library (om plaatjes mee te genereren bijvoorbeeld met PHP) niet tussen staan. Is daar dan geen support voor of zo? Of moet je dan alsnog je PHP + GD + Apache zelf compilen?

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vindt ik wat ver gaan.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik heb out-of-the-box zonder te compilen: -Mysql -Apache 1.3.20 -Php4 -Php 4 mod -SSL mod -en nog veel meer :smile: Kortom..ik heb een Suse distr. gebruikt..7.3 pro en het enige wat ik hoefde te doen is me SSL certificaat ff zelf maken . Voor de rest kan je alles zelf doen wat je wilt. Of is dat niet wat je bedoelt of zoekt? Michiel
Link naar reactie
Nee, Suse heeft veel meer, maar dus ook veel meer waar je niks aan hebt als je het voor een server gebruikt. Want net als X enzo heb je niks aan voor een server... Het handige van Debian is dat je alleen een basic versie installeerd, je internet aan slingerd en dan alle packages rechtstreeks vanaf de Debian mirrors kan installeren (en updaten), dan heb je altijd de nieuwste versies...
Link naar reactie
[quote:017d495082] Op 2002-01-20 08:58, schreef Bill Gates: Nee, Suse heeft veel meer, maar dus ook veel meer waar je niks aan hebt als je het voor een server gebruikt. Want net als X enzo heb je niks aan voor een server... [/quote:017d495082] Je hebt heel erg veel aan X op een server als je remote X applicaties gaat draaien (maar dan heet de server de X client, confusing;).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...