anoniem Geplaatst: 12 april 2002 Delen Geplaatst: 12 april 2002 Hallo, Sinds kort hebben we op ons bescheiden kantoor (4 pc's + 1 server) een ADSL verbinding met webhosting en domein (www.bedrijf.nl). Ik heb nog probleem met het instellen van de exchange server. Voorheen hadden we alleen mail voor binnen het LAN netwerk, nu wil ik deze mail ook gebruiken voor het uitgaande mail. Dit werkt ook alleen als ik dan het email adres bekijk dan zie ik Rene@bedrijf.local staat i.p.v. rene@bedrijf.nl Volgens mij moet ik wat veranderen in de DNS instellingen maar wat? En als het iets anders is wat moet ik dan veranderen? Wie kan me helpen, het is misschien heel makkelijk of misschien wel onmogelijk maar hulp kan ik heel goed gebruiken! Mvg René Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2002 Jammer dat ik die cursus nooit heb afgemaakt. Op http://www.microsoft.com/exchange/support/2000/Newsgroups/default.asp verwacht ik dat je wat meer kunt vinden hierover. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2002 je moet een nieuwe DNS aanmaken voor het E-mail adres wat je nu hebt. en dit onder Exchange configureren, niet zo moeilijk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen