anoniem Geplaatst: 26 augustus 2013 Delen Geplaatst: 26 augustus 2013 Hoi, Ik zou graag een gastnetwerk willen opzetten om gratis wifi te bieden aan klanten, maar dan wel met een startpagina (mijn website) om die website wat meer bekendheid te laten krijgen. Met andere woorden: gasten verbinden met het gastnetwerk en krijgen dan mijn website te zien. Ik heb nog niet gevonden waar dat moet en of dat überhaubt mogelijk is. Het enige dat ik in mijn router (van Belkin) kan vinden is gasttoegang in "cafestijl", d.w.z. met een inlogpagina. Dit werkt echter niet, ik kan gewoon verbinden zonder dat ik een inlogpagina te zien krijg. Heeft iemand tips om dit voor elkaar te krijgen? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2013 Dit is geen functionaliteit wat in een standaard router zit, je zult een soort proxy server op moeten zetten die alle verkeer route naar jouw website waarna ze na de eerste keer kunnen verder browsen. Al met al is het geen makkelijke klus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen