Ga naar inhoud

nas niet te bereiken via mediaspelers


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een nasser rgekocht en volgens de papier was het plug and play maar helaas is het anders. hij is als volgden aangesloten. van af mijn experia box van kpn gaat hij rechtstreeks naar mijn nasserver dan daar ook mijn 2 mediaspelers alles is bedraad maar het volgende doet zich voor als ik via de mediaspeler gaat zoeken in mijn netwerk dan vind hij de nasserver maar zodra hij er naar toe wil gaan krijg ik de melding gebruikersnaam en wachtwoord invoeren (netwerk login) geen flauw idee welke dat moet zijn want ik heb er maar 1 en die werkt niet. guest enz al die andere ook geprobeerd maar krijg geen toe gang tot gisteren avond ik dag ik probeer het nog 1 keer en ja hij gaf login succesvol dus ik dag probleem opgelost maar niets was minder waar van morgen deed hij het weer niet en blijft hij het ook niet doen. dus mijn vraag is heb iemand meer dit probleem mijn netwerk maak zelf een gebruikersnaam aan en wachtwoord en zodoende kan ik niks. heb win 7 18 gb intern en alles is bedraad aangesloten in ge geavanceerde instellingen zijn de bestanden delen met ww al uit geschakeld dus het blijft voor mijn een groot raadsel misschien dat iemand een idee heb alvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...