Ga naar inhoud

Mediaplayer in het netwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

Het volgende probleem heb ik: Windows 7 PC bedraad aan Ziggorouter Windows 7 Laptop draadloos op Ziggorouter LaCinema Classic Harddisk bedraad aan Ziggorouter. Als ik alleen de Laptop aanzet kan ik de LaCinema Classic Harddisk niet vinden. In het programma whoisonmywifi vindt de Laptop de Lacinema wel in het netwerk, maar niet in de verkenner. Als ik de PC aanzet kan de pc de Lacinema wel vinden en daarna kan de Laptop hem ook vinden. Dus alleen met laptop lukt niet!!! Gaarne oplossing
Link naar reactie
Eerste gedachte is browse master issue. Zet de laptop eens op browse master en kijk wat er gebeurt. (knip)To set a machine as a certain type of browser perform the following Start the registry editor (regedit.exe) Move to HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Browser\Parameters Double click on MaintainServerList Set to No - for the computer to be a non-browser Yes - the computer will be a master or backup browser Auto - will be a master, backup or potential depending on the number of browser currently in action Click OK Close the registry editor and reboot (/knip) Je kunt via google nog even verder zoeken op browse master instellen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...